Anna Myśliwiec – Magister Resocjalizacji, Ukończyła Podyplomowe Kwalifikacyjne Studia Pedagogiczne na kierunku Oligofrenopedagogika oraz Edukacja i Rehabilitacja Osób z Autyzmem i Zespołem Aspergera. . Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i osobami z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężoną. Doświadczenie zdobywała pracując w Specjalnym Ośrodku Szklono – Wychowawczym w Lesku , Zespole Szkół Specjalnych nr 11 w Krakowie, Niepublicznym Specjalistycznym Punkcie Przedszkolnym „Teraz My „ w Krakowie. Od 2017 roku współpracuje z Poradnią Psychologiczno – Pedagogiczną w Krakowie jako koordynator OKRO. Od 2015 roku jest koordynatorem przedszkola terapeutycznego obecnie Mikro P . W terapii z dziećmi pracuje nas samodzielnością, samoobsługą oraz komunikacją wykorzystując w szczególność Komunikację Alternatywną i Wspomagającą AAC , Trening Umiejętności Społecznych, Terapię karmienia, Terapię Ręki oraz Terapię Behawioralną. Inicjatorka i prowadząca od 2017 roku autorski program wsparcia dla Mam dzieci z niepełnosprawnością „ Teraz My – Mamy” , Prowadząca szkolenia dla nauczycieli, współpracująca z wydawnictwem edukacyjnym „ Bliżej Przedszkola”
Inne szkolenia:
-Profil Psychoedukacyjny PEP-R Erica Shoplera, Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju
-Zaburzenia Lękowe u dzieci , Mutyzm wybiórczy
– Edukacja sensomotoryczna uczniów z głęboka niepełnosprawnością
– Metoda Ruchu rozwijającego Weronika Sherborne
-Wspomaganie Rozwoju Dzieci z Niepełnosprawnością do pełnienia ról społecznych
– Trening Umiejętności Społecznych- terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu
– Wspomaganie rozwoju dzieci z niepełnosprawnością do pełnienia ról społecznych
– Terapia małego dziecka z ASD
– Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się uczniów niemówiących
– AAC wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikowaniu się.
– Karmienie terapeutyczne dziecka z niepełnosprawnością w wieku przedszkolnym
-Komunikacja jako narzędzie pracy
– Terapia Małego Dziecka z Autyzmem
– Modyfikacja zachowań niepożądanych w prac z osobami z całościowymi zaburzeniami rozwoju
– Uczenie zachowań osób z całościowymi zaburzeniami rozwoju
– Angielski program THE GATEWAY AWARD – alternatywna metoda prac z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie